wyszukiwarka zaawansowana

START

 
 
REKLAMACJE
 
 
 
 
Uszkodzona przesyłka
Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie z biżuterią nie jest otwarte lub uszkodzone. Jeżeli tak jest, to możecie Państwo odmówić odbioru przesyłki, spisując protokół uszkodzenia – w obecności osoby, która dostarczyła przesyłkę. Następnie należy powiadomić o tym Cadou.
 
 
 
2 lata
Na podstawie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r., nr 141, poz. 1176 z późn. zm.), w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klienci Cadou mają prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu towaru. Warunkiem jest powiadomienie sklepu o wadzie towaru, w ciągu 2 miesięcy od jej stwierdzenia.
 
 
 
Zwrot
Po stwierdzeniu uszkodzenia, wady, niezgodności towaru z ofertą należy odesłać produkt na adres:
 
 
Cadou Jacek Kowalczuk
 
ul. Gołnowska 6
 
54-315 Wrocław
 
 
Przesyłka powinna zawierać, poza wadliwym produktem, oryginał lub kopię paragonu jego zakupu wraz z krótkim opisem uszkodzenia lub niezgodności.
 
 
 
14 dni
Zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone w terminie do 14 dni od momentu jego otrzymania. Roszczenia reklamacyjne rozpatrywane są nieodpłatnie. Jeśli wada biżuterii wynika z winy Cadou zostanie ona naprawiona i odesłana na koszt sklepu. Jeżeli uszkodzenia powstały jednak na skutek niewłaściwego użytkowania produktu, to ewentualna naprawa będzie odpłatna.
 
 
 
  
 
 


O tym także w zakładce REGULAMIN

 

 

  

 
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl